Plafar
Bilete BlueAir

luni, 12 decembrie 2011

Poezie trista

De ce ai devenit doar un vis?
De ce speranta mi s-a stins?
De ce nu te pot avea?
Alaturi de inima mea


Te astept cu bratele deschise
Nu te pot vedea nici macar in vise
Mi-e sufletul trist si-ndurerat
Oare, de ce din viata mea ai plecat?







De tine imi este foarte dor
Sa trec peste, clipele triste, nu mi-e usor
Te astept sa-mi dai o imbratisare
Te iubesc si sufletul ma doare

Numai langa pieptul tau
Nu mi-ar mai fi atat de greu
Dar tu esti prea departe
Fiecare lacrima ma arde


Te astept sa vi la mine
Sa-mi soptesti despre iubire
Te astept, vreau sa ma iei in brate
Ca sa ma scapi de singuratate


Te rog nu ma rani
 Ca nu stiu cat voi mai trai
Vreau sa raman mereu cu tine
Si la rau, dar si la bine

Mai multe poze cu mine aici



















                                                              Energy 98             
                                 


                                        Add 'Energy 98' to your MySpace!

Niciun comentariu: