Plafar
Bilete BlueAir

luni, 12 decembrie 2011

Bun venit daca doresti poti accesa in ca un blog de-al meu click aici


Cat de mult as fi vrut
Sa nu te fi pierdut
Tu ai pe altcineva
De ce mi-ai ranit inima?


Plang mereu de-al tau dor
Nu mai vreau sa traiesc, vreau sa mor
Ai lasat in urma ta
Un suflet ranit ce nu te poate uita


Inima mi-e trista si pustie
Dintr-o simpla si amagitoare iubire
Nu mai vreau nimic de la viata
Am obosit, nu mai am nicio speranta


Te astept cu nerabdare
Sa-mi dai o dulce sarutare
Te iubesc nu ma uita
Vreau sa raman in inima ta


Mi-e dor de un trecut care doare
Mi-e dor de mangaierile tale
Mi-e dor sa te mai sarut
Mi-e teama ca te-am pierdut


Mi-e frica de singuratate
Tu esti prea departe
Sunt trist plangand dupa tine
De dor arde inima in mine




Mai jos de tot gasesti o imagine cu cati vizitatori am pe blogul meu si din ce tara, cu un stegulet. Si tu o poti avea pe blogul sau site-ul tau. Dai un click pe imagine si vei ajunge in locul de unde poti lua si tu codul banner pentru tine.
Sau asculta muzica de pe 181fm si de ce nu afla stirile aflate tot in josul blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu